Marques Brownlee, Beats kulaklıkların amiral gemisi modelinin Audio Technica’nın amiral gemisi modeline oranla 100 dolar daha pahalı satılmasının sebebinin reklam, pazarlama ve bilinirlik çalışmalarına bağlı olduğunu vurguluyor. Audio Technica’nın ATH-M50 kod adlı modelinin piyasadaki en üst seviye Beats kulaklıktan daha yüksek ses kalitesi sunmasına rağmen daha az tercih ediliyor olmasının altında, ürünün reklam çalışmalarıyla gözümüze sokulmaması yatıyor. Üretim maliyetine eklenen reklam ve pazarlama ücreti daha düşük olduğu için Audio Technica, daha iyi olan kulaklıklarını daha ucuza satabiliyor.
Videonun tamamını izlemek isteyenler aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirler. Konu hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.
0 yorum:
Yorum Gönder